søndag 12. januar 2014

LP2debut for valpis

Jeg ble visst litt svimmel i dag. Gav momentrutine på ruta, han låste blikket og satt som en strikk, fikk signal og raste av sted- jeg tenkte Nice, denne blir bra! Så plutselig får jeg litt noia, eh, øh, vent nå litt! Bikkja var nesten gjennom ruta da hjernen begynte å fungere og innså at jeg ikke kunne stå der og beundre lenger. I refleks sier jeg DER! Og gir med det klikk for punkt i ruta, i stedet for en stopp. Han kommer lykkelig tilbake godt fornøyd. Det var jeg også. Så ja, jeg ble vel gjennomskuet der, jeg synes han er gruelig fin, men får prøve å holde fokus når vi er i ringen ;-)

Det var GØY å gå i ringen i dag! Nå skal vi legge oss i hardtrening mot Egersundstevne 16 februar- og klarer vi oss til en førstepremie der har jeg en 12 måneders elitehund! Det er motivasjonen for treningen fremover. :-)

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en tilbakemelding!